Pigerne er klar til hyttetur. Madde er meget glad efter at have sovet hos Molle natten før. Denne gang tror hun faktisk, de ender sammen. Men da de er fremme i hytten viser det sig, at Madde ikke er den eneste, der har været tæt på Molle for nylig.