Building a Brighter Future
Barnwood Builders lærer to unge lærlinge, hvordan man bygger en bindingsværkslade i Weston, West Virginia. Mark Bowe udforsker den færdige 4-H-hytte ved Jackson's Mill, og Mark Battle tjekker et færdigt bjergtop-retræte ud i New Market, Virginia.