Homemade History
Barnwood Builders genopretter et bindingsværkshus på en frossen mark i West Virginia. Mark og Johnny besøger et ekstraordinært bjergtop-retræte med et bjælkehus og poolhus i træ, og Alex Webb bygger et bord og en bænk på sit værksted.