En fugleelsker findes død med sin elskede kakadue ved sin side. En kvinde formoder, at hendes bror er blevet myrdet af sin kone, og henvender sig til dr. Michael Baden om hjælp. Det er nogle af de sager, Autopsy 11 handler om.