Amerikansk undercover-dokumentar, der giver et unikt indblik i obduktionssager udført af den tidligere retsmediciner dr. Michael Baden fra New York. Den erfarne retsmediciner har lavet mere end 20.000 obduktioner de seneste 32 år.