Motorcykel til Saginaw Chippewa-stammen
Med Juniors og Mikeys farvel har hverdagen på OCC-værkstedet ændret sig for altid, men arbejdet på motorcyklen til den indianske Saginaw Chippewa-stamme fortsætter.