Motorcykel til Jon & Kate Plus 8
Jon Gosselin fra hitserien 'Jon & Kate Plus 8' har bedt drengene fra OCC om at bygge ham en motorcykel. Holdet rejser til Gosselin-ranchen for at få en fornemmelse af hans ønsker.