Pillow Talk: Tell All Part 2
Deltagerne klæder sig ud i deres Tell All-kostumer til den sidste episode! Loren og Alex arrangerer en gruppechat med Emily og Kobe, Patrick og John, og Kim og Jamal og uddeler priser, mens de ser med.