Pillow Talk: Tell All Part 1
Der er drama og overraskelser i "Tell All"-studiet! Emily og Kobe, Loren og Alexei, Patrick og John, og Kim og Jamal dukker op med 90 Day-inspirerede kostumer og rekvisitter.