Black Nerds (aka Blerds)
Phoebe og Jessica taler om deres inspirationskilder, hvad angår mode, og de får selskab på scenen af Uzo Aduba og taler om deres nørdede besættelser. Derudover: komikerne Naomi Ekperigin, Al Jackson and Gary Gulman.