Transformers: The Last Knight
Quintessa hjernevasker Optimus Prime og rejser til Jorden for at søge efter en ældgammel stav. Cade, Bumblebee og Autobots er i et kapløb mod tiden for at finde den, mens de også flygter fra en anti-Transformers-gruppe.