The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
Katniss Everdeen er i Distrikt 13 efter at have gjort en ende på legene for evigt. Under præsident Coins ledelse og efter råd fra sine venner får Katniss luft under vingerne og kæmper for at redde Peeta og en nation, der er forandret af hendes mod.