Transformers: Dark of the Moon
En gådefuld begivenhed fra Jordens fortid truer med at starte en krig så omfattende, at transformerne alene ikke vil kunne redde planeten. Sam Witwicky og Autobotterne må kæmpe imod mørket for at forsvare vores verden mod Decepticons.