Skin
Baseret på den sande historie om Bryon Widner, nynazisten, som rammer bunden og beslutter sig for at forandre sit liv. Han vælger sammen med FBI og den afroamerikanske aktivist, som er kvinden, han elsker, at bekæmpe kulturen, han kommer fra.