Killer Timing
En undsluppet seriemorder og et mål på Travis' hoved gør dette til Amy og Travis' farligste sag nogensinde.
En undsluppet seriemorder og et mål på Travis' hoved gør dette til deres farligste sag nogensinde, da Amy og Travis slår sig sammen med Travis' FBI-agent-eks for at finde forbindelsen, før det er for sent.