Variant
Eugene goes on the run after the Founders Day incident. Pamela tasks Mercer to investigate his whereabouts, to Max and Princess's dismay. Meanwhile, Aaron, Jerry, Lydia, and Elijah encounter an unusual complication at an abandoned Renaissance Faire.