Trust
Hornsby marches Daryl and troops to confront Maggie at Hilltop. After a harrowing heist, Rosita gets Connie, Kelly, Eugene, and Max to investigate the Miltons. Post-surgery, Ezekiel uses his new lease on life to help hospital patients in need.