Can Men Lactate?
Tiarra has her 32-week appointment, and her cousin Taylor reveals she is also pregnant. Emersyn and Mason attend a birthing class. Jenna's parents both attend Luca's baptism. Lilly and Lawrence plan for the move. Jason and Kylen practice with a fake baby.