Pregnant, Again
Lilly and Lawrence celebrate Mother's day and begin packing for the move. Kylen and Jason have game night with Jason's family. Tyra drops off Layla and heads to Maryland where pregnant Tiarra now lives. Emersyn has her 37 week appointment.