Surviving Strangis
Elizabeth Chambers lifts the veil on convicted conman Anthony Strangis. After meeting with his former wife and famed victim, Sarma Melngailis, Elizabeth uncovers a string of new alleged victims - including his own sister - that puts her hot on his trail.