Three’s a Crowd
Elizabeth Chambers untangles the web of lies that leaves Michelle Hadley sitting in jail for 88 days. Smeared by the media for stalking and harassing her ex-fiancé and his new wife, Michelle finally gets a chance to set the record straight.