Mom in the Middle
Amy kicks Carina out of the bedroom so she can spend the night with Kai. Cher and Dawn take Belle to the dentist behind Jared's back. Lauren has to choose between her mom and Laura Leigh, again. Sunhe and Angelica make themselves at home in Jason's house.