Two for One Deal
Amy's ex-boyfriend visits, but Carina is not a fan. A driver calls out sick, so Cristina enlists Kathy's help with delivering pies. Lisa convinces Lauren to stay the night and put off reconciling with Laura-Leigh. Sunhe takes over Jason's house.