The Sasha Dress!
Star Corbin Bleu joins his fiancé Sasha to find her dream dress. Katie wants a classic ball gown, but her fiancé would like something sexier. Liz is anxious to finally wear the Pnina dress she chose with friend Danielle Jonas.