I've Stalked This Dress on Instagram!
Designer Hayley Paige is getting married and makes three dresses for her big day. Bride Elisabeth comes to Kleinfeld to buy her dream Hayley Paige gown. LaKesha, a superfan of designer Lazaro, gets a huge shock at the salon.