Pocoyo's Supermarket
Pocoyo and Pato have a supermarket. Elly calls them to order a bottle, which Pocoyo puts into a basket and delivers to her. Elly calls again to order a box and then a can. After several orders, Pocoyo and Pato are exhausted.