Pocoyo's Restaurant
Pocoyo and Elly have set up a restaurant. They have everything: tables, chairs, plates, cups, silverware and so on. Their first guest is a hungry Martian in a bad mood. Thanks to their efforts, he is satisfied when he leaves.