Maneet Chauhan vs. Helena
Eddie Jackson shocks nurse and home cook Helena when he reveals a surprise face-off against celebrity chef and restaurateur Maneet Chauhan. Helena will have to handle the pressure in order to deliver a dish worthy of the win.