Amanda Freitag vs. Drew
It's noodle-palooza as Eddie Jackson hosts an epic battle between home cook Drew and celebrity chef Amanda Freitag. Drew will have to use his noodle to get just one vote from a panel of tasters and prevent Amanda from taking home the win.