The Lady on the Bus Goes Bye Bye Bye
Simmering tensions in the friend group boil over as Whitney desperately attempts to mend fences, but when her birthday party ends in chaos after a shocking announcement, Whitney wrestles with leaving Greensboro behind for a future full of uncertainty.