Pussycat, Pussycat, Where Have You Gone
After taking fertility into her own hands, Whitney channels her energy into planning Glenn's 79th birthday. And when the gang reunites for a backyard memorial for Whitney's beloved cat, Henchi, a surprise gift leaves Whitney speechless.