GOT to Escape with a Battleaxe
Russell Kerr is serving a 60-year sentence for a crime he says he didn't commit. He and a fellow inmate, Christopher Stout, mastermind an elaborate escape. After busting through the prison gates, they risk life and limb for their one shot of freedom.