GOT a Handsome Face
Steven Ray Milam is addicted to robbing banks. After a string of heists, he's dubbed the Handsome Guy Bandit, thanks to a clever disguise. But his pride and a costly mistake put the FBI on his trail. He's forced to leave his family and go on the run.