Modern Take on Old-world Charm
First-time homeowner Nicole needs Chip and Jo's help to rescue her house from the 1950s. Jo creates an elegant-yet-warm design that reflects Nicole's years living abroad, but a weather issue forces Jo to make a change from her original vision.