A Neglected Home for Newlyweds
Lucas and Laney just bought a house they fear Chip and Jo will refuse to take on. Abandoned for 10 years, the house has been neglected. Can Chip and Jo pull off the transformation and give the newlyweds a boldly reimagined home by honeymoon’s end?