It's My Third Boob
Bianca has one of the most challenging keloids that Dr. Emma has ever seen. Heather's lump has grown to the size of an avocado after she fell from a ladder onto a wheelie bin. Ben must overcome his fear of needles to have his 12-year-old cyst removed.