Ew! What Is That?
Dr. Emma rises to the challenge after doctors fail to diagnose the crusty, lumpy skin condition on Zoe's face. Jennifer is desperate for help with tumors caused by a rare disorder. Adam hopes to get a diagnosis for over 60 lumps covering his body.