Druhá epizoda obsahuje rozhovor ve studiu s tenisovými velikány Billie Jean Kingovou a Johnem McEnroem a předem nahrané interview s dvojnásobným vítězem Super Bowlu a nedávným členem Síně slávy NFL Peytonem Manningem.