Nezastavitelní
Hlavními postavami dokumentu jsou tři hráči amerického fotbalu z Gdyně. Prostřednictvím této trojice sledujeme vzestup týmu Gdynia Seahawks, který získal titul na národním šampionátu ve sportu, jenž je v této části světa velmi exotický.