Odvaha a štěrk
Shawn před příchodem zimy riskuje a kope ještě hlouběji než kdy předtím, zatímco Ken zahřívá. Kellyovi mají rypadlo s novou konstrukcí a Emily hodlá pracovat nepřetržitě.