Cesta za zlatem
Todd a jeho tým mají konečně možnost vyzkoušet nový bubnový třídič s turbem. Dave naléhá na svůj tým, aby zdvojnásobil minulý objem, a Parker odstraňuje dynamitem velký balvan.