Nesmí se to dostat na vás ani do vás
Členové týmu procházejí krizí infekčního onemocnění. Didiino rodinné drama ovlivňuje její práci prostřednictvím švagrové Yvetty. Dr. Jamesová kontaktuje farmaceutickou společnost a je ovlivněna pacientem s komplikovanou minulostí.