Přestřelka
Rick, Hershel a Glenn, kteří jsou v pasti, bojují o přežití proti novým živým i mrtvým nepřátelům. Shane najde na cestě Lori, která je v nebezpečí, a dá si za úkol přivést ji zpět na farmu.