Jeden rozhněvaný muž
Rick se v důležitém rozhodnutí postaví na stranu Shanea, což u Dalea vyvolá obavy, že skupina ztrácí svou lidskost. Carlovy činy mají pro skupinu nezamýšlené důsledky.