EZ, nyní již plnohodnotný člen, navrhuje plán, který by mohl změnit směřování klubu. Adelita je vysvobozena ze spárů americké vlády, ale nic už není tak, jak bývalo. Coca jeho démoni stáhnou na nové dno, když se snaží zbavit bolesti z minulosti.