Don prozkoumá tryskáč F8 Crusader, jenž hrál hlavní roli ve smrt popírajícím pádu k zemi, speciální víceúčelový oblek, který navrhl Franklin Delano Roosevelt, a pamětní minci spojenou s hráčem baseballu, jenž se stal špionem.