YOLO II.: Párty osudu: Prostě konec
Sarah zveřejní obrázek své zahrady, který z ní okamžitě udělá internetovou celebritu. Rachel žárlivost dožene do náruče mrtvého Mega-Bilbyho. Mohou se dívky někdy usmířit? Odpověď najdete v mimořádně dlouhém finále druhé řady.