Rachel a Sarah se vydají na každoroční akci, kde tanečníci soutěží o přízeň Terryho, svérázné plovoucí hlavy. Událost se neobejde bez dramatu, protože Rachel díky několika sázkám získá dluh ve výši osmi milionů Terryho kreditů.