Život se lží
Bob Peterson se sám jednoho večera pozve na návštěvu do nového domu kolegů Genea a Jaye-Jaye Thurnauových. Když se Jaye-Jaye vrátí z pochůzky, Gene a Bob nejsou k nalezení.