Soudný den: Soud s Lori Vallow Daybell
Na podzim roku 2019 zmizí ze svého domu v Rexburgu v Idahu sedmiletý JJ Vallow a jeho nevlastní sestra, sedmnáctiletá Tylee Ryanová. Za jejich vraždu je zatčena jejich matka.